16 Şubat 2016 Salı

HAFTANIN BLOĞU : RENKLİ PASTA SEPETİ

 
    Yeni hafta yeni bir mim hatta ve hatta yeni bir etkinlik. Sevgili Dağınık Anne nin başlattığı mim blogger dayanışmasına bir başka örnek. Seçtiğimiz blog bir hafta boyunca öne çıkan yayınlar kısmında yer alacak. Bu etkinliğin en güzel yanlarından birisi belli bir süresinin olmaması her hafta  belirlediğiniz  bir blogu seçmek. Ben çok sevdim. Umarım sizlerin de desteğiyle etkinlik ses getirir.
   Ben böyle güzel bir etkinliğe , blog dünyasına açılırken bana çok uğurlu gelen sevgili RENKLİ PASTA SEPETİ ( uğurumla ) başlamak istiyorum. Onunla gönül bağımızın çok eskilere dayandığını hissediyorum.
   Adından da anlaşılacağı üzere bir yemek bloğu sahibesi olan Nahide Zerayak , dünya tatlısı bir anne. Yemeklerinin ve arasıra verdiği faydalı bilgilerinin hayranıyım. Bazen çocuklarını kıskanmıyor değilim. ( Bu arada üç tane güzel evladın sahibi.)Böyle güzel anneleri olduğu için. Bir gün o yemeklerden tatma fırsatım olacak buna inanıyorum. Adana'da yaşadığı için yöresel yemeklere de yer veren , pasta süslemelerine bayılacağınız RENKLİ PASTA SEPETİNİ ziyaret ve takip etmeniz dileklerimle.

Bu etkinlik aynı zamanda mim etkinliği olduğu için bir kaç blogger dostumu mimleyeceğim

http://berikaningunlugu.blogspot.com.tr/

ilgininrenklidunyasi.blogspot.com.tr 
http://semihkececioglu.blogspot.com/







74 yorum:

  1. Güzel bir mim renkli pasta sepetini de severim bir de becerebilsem ordaki tarifleri yapmayı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu çok seviyoruzzzz ;))

      Sil
    2. Hadi Okul sen de yap :))) Pasta Sepeti sevilmez mi?

      Sil
    3. Sevgili Bize Her Yer Okul, çok teşekkür ederim. Hep birlikte daha nice güzel yıllar geçirmemiz dileğiyle.. Sevgiler..:)

      Sil
  2. Aaaa Hemen yapmışsınız! :D Çook güzel olmuş, çok beğendim, harikasınnnız :))) Yayın da, resim de, sağdaki minnak hali de çok güzel olmuş! Rengarenk içim açıldı :)))
    Çok ama çok mutlu oldum, teşekkürler, elinize sağlık ;))

    Coşkumu yeterince aktarabildim mi acaba :D

    Renkli Pasta Sepeti ile Zülal sayesinde tanışmıştım, gerçekten harika bir mutfağı var! Kıskanılmayacak gibi değil :) 3 çocuk??? ve böyle bir mutfak??? Bunları düşündükçe daha da kıskandım :D Gezdim tekrar Uğurunuzu ;) Gönül bağınız daim olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Beğenmenize çok sevindim. Evettt coşkunuzu aldımmmmmm
      Uğurumu çok seviyorum çok ;)))

      Sil
    2. Aman Allah bozmasın sevginizi ve uğurunuzu ;)) Daim olsun...

      Sil
    3. Sevgili Dağınık Anne güzel sözleriniz ve dilekleriniz için çok teşekkür ederim..Sevgiler..:)

      Sil
    4. Pasta Sepeti ne demek tek ben değilim o sizin sayenizde ;)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Mimlendin şekerim senin mimini merakla bekliyorum ;))

      Sil
    2. Hemen mim etkinliği hazırlıyorum bende canım blogumda:))

      Sil
  4. Beni unutmadığınız için çok teşekkür ederim çok mutlu oldum hemen katılıyorum.Nahide ablamıza sevgiler sizin vasıtanızla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yeni etkinlik çok ses getirecek her hafta başka bir blog süper .

      Sil
    2. Berika'nın günlüğü, yaparsan çok mutlu olurum ben de :)

      Sil
    3. Benden de sevgiler Berika..:)

      Sil
  5. Ya o kadar etkilendim ki, belki de en etkilendiğim mim-etkinlik yazısı bu oldu, itiraf etmeliyim.. Yüzümde kendiliğinden beliren gülümseme ifadesi etkisini hala sürdürüyor. Buna engel olamıyorum. Nasıl teşekkür etsem az.. Yazıyı dönüp dönüp okudum.. Çok teşekkürler..
    Sevgili Dağınık Anne'ye de teşekkür ediyorum böyle güzel bir etkinliği başlattığı için.
    Bir teşekkür de yorumlardaki güzel dostlar için..
    Hepiniz çok değerlisiniz.. Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmmm ;)))) bir hafta bloğumun ve bir ömür boyu da gönlümün misafiri sevgili uğurum seni çok seviyoruz

      Sil
    2. Renkli Pasta Sepeti, ne mutlu ki tatlı hocamızın gönlünü çalmışsın :) Gördüğüm kadarıyla çok da fazla kimsenin :D maşallah :)
      "bir hafta bloğumun, bir ömür boyu gönlümün misafiri" BAYILDIM :)

      Sil
    3. Dağınık Anne çok teşekkür ederim. Blog dünyası çok güzel dostluklar kurmamıza vesile oldu. Bunun daha uzun yıllar böyle sürmesini diliyorum.
      Tigris'in güzel sözleri beni ayrıca duygulandırdı tabi. Hiç yüz yüze gelmemiş olmamıza rağmen aramızda sağlam bir dostluk oluştu. Bu duyguyu karşılıklı olarak hissediyor olamanın verdiği mutluluğu tarif etmek inanın çok zor..
      Sevgiler...:)

      Sil
    4. Kesinlikle Renkli Pasta Sepeti. 'Kimse okumasa da olur' diye başlayıp 'sohbet' edasıyla yazmaya devam ediyorum :) ve bu tarz etkinliklere bayılıyorum! O heyecan insanı ayakta tutuyor :) daim olması dileğiyle...

      Sil
    5. Bazen yüz yüze gelmesek de blog o kadar iyi anlatıyor ki insanı :))

      Sil
  6. Blogumu yenilediğimden şu anda yapım aşamasındayım. Kısa zaman içerisinde ben de bu etkinliğe katılacağım. Beni hatırladığınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim merakla bekleyeceğim :)))

      Sil
    2. Evet Semih senden de bekliyoruz :) Ben de takipteyim senin bloğunu zaten..

      Sil
  7. güzel mimler dönüyor bizi mimleyen yok :( kendi mimimi yazacağım valla mimimi mimimi ne güzel kelime mimimi hehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz valla yaratıcı bir mim bkliyorum senden ;)))

      Sil
    2. Yazma yazma hazır yapılmışı var gel Havan Topu :) Heeeeemmmmen senin ismini benim listeye ekliyorum :D

      Sil
    3. yanıtladım mimi dağınık anne =)

      Tigris, yazacağım bikaç güne dağınık anne çok sıkıştırdı hangi birini yazacağımı şaşırdım:P:p hehe iki güne geliyor mim hazır olun

      Sil
    4. Tamam bekliyorum. Bu arada sende bekle . Sıradaki mimde adın yazıyor :)))))))

      Sil
    5. Bak bak Havan Topu topu bana atmış ;D bu kolay işte bak hemen aradan çıktı Mert :)))
      Senin meşhur gizli mimini de bekliyorum ha :)

      Sil
  8. Mim projelerini oldukça başarılı buluyorum.Blogger arkadaşların sayfalarını elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum. Bu mim projesini hazırlayan arkadasa ve bu mim projesine iştirak eden butun blogger arkadaslara başarılar dilerim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Zahide hanım benim de takip ettiklerim arasında, güzel pastalar yapıyor, emeklerine sağlık olsun, ikinize de sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ;))))

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim Bücürükveben.. Ben de size sevgilerimi gönderiyorum..:)

      Sil
  10. Pardon ya Nahide yerine Zahide yazmışım...:(

    YanıtlaSil
  11. Benim de severektakip ettiğim bir arkadaş Nahide:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu tanıyıp da sevmeyen yok ki ;)))) tanımayanlar da çok şey kaçırıyorlar

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim Saadet..
      Sevgiler..:)

      Sil
  12. Ay bu mimi çok sevdim. Bloglar arası kaynaşma artacak. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle . Bu arada siz de haftanın bloğu olmuşsunuz tebrikler ;)) ılgın dünyasına uğrayın

      Sil
  13. Renkli Pasta Sepeti içeriği ile zengin bir site. İçinde yok yok. Sitenin zenginliği sahibesinin çalışkanlığını işaret ediyor. Nahide Hanımın hiç durmadığını, devamlı bir uğraşı içinde olduğunu tahmin ediyorum. O enerjiden ben de istiyorum.:) Takibe devam...
    Yakında Dağınık Anne'nin etkinliğine ben de katılacağım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla bekliyoruz ;)))sevgiyle

      Sil
    2. Ben de senin sayende tanışmıştım Zülal :) Pasta Sepetini seven çok ;)) Ben de istiyorum o enerjiden evet ben de :D

      Sil
    3. Enerjimi de sevgimi de gönderiyorum sizlere Sevgili Zülal ve Sevgili Dağınık Anne..:)

      Sil
    4. Çok tşkler Pasta Sepeti! O kadar ihtiyacım var ki :)

      Sil
  14. Yazılarınızı ve paylaşımlarını gerçekten güzel buluyorum. Nice güzel etkinliklere imza atmanız dileğimle.

    YanıtlaSil
  15. Renkli pasta sepetini bilmez miyiz.

    YanıtlaSil
  16. Destek amaçlı çok güzel bir mimmiş. Ben de sizi mimlemiştim haber vermeye geldim :)

    YanıtlaSil
  17. Cafe Tigris :) Her yere yorum yazdım ben kızmadınız inşallah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk olsun kızacak ne var .mutlu oldum ;))))

      Sil
    2. 'Madem öyle' diyerek devam ettim :D
      Çok teşekkürler misafirperverliğin için :)

      Sil
  18. Yanıtlar
    1. Kesinlikle ;))) blogger dayanışması ve yeni blog dostlarını tanıma adına

      Sil
  19. aaa ben okudum ama yorumlamamışım ki!
    Hoş bir seçim olmuş, etkinlik bombe etkisi yaratıyor, blog dünyası hazır ol da beklesin :)))
    Tigris!cim ben bunu korefenomeni toplulukta g+ da haftanın blogu sekmesine koymak istiyorum, orda toplanalım, kaçırmayalım bloggerları, g+ tuşunu göremeyince paylaşamadım ki, sen ekler misin ???;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cafe Tigris, bak Fenom diyor ki Tigris bana küs mü neden uğramıyor kahve içecektik :))) gel de buluşalım orda da :)

      Sil
    2. Aşk olsun küser öiyim hiç . Hadi gidelim ;))

      Sil
  20. Hiç görmediğimiz yerlerden hic tanışmadığımız kişilerle boyle guzel paylaşımlar yapabilmemiz ne kadar guzel... Dağınık anne güzel işler cikardi bizler de elimizden geldigince ortak olalim.

    Ne güzel anlatmışsın tigris.isin içinde yemek mutfak üretmek güzel fikirler varsa ben de hemen varım!

    Takive aliyorum koşa koşa.aktif bloggerlarla tanışmak harika olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen burdaki samimiyeti gerçek yaşamda bulamıyorum. Nedense buradaki arkadaşlarım bana daha sahici geliyor ;))

      Sil
  21. Blog dünyası sizin gibi içten insanlarla daha da yaşanılası bir yer oldu, böyle destekçi yaklaşımları görmek çok güzel keşke her yer böyle olsa diyesi geliyor insanın...
    Nice güzel etkinliklere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , yanaklarım kızardı valla ;)))

      Sil
  22. Yanıtladım bende ;)
    http://berikaningunlugu.blogspot.com.tr/2016/02/haftann-blogu-aci-bir-kahve-tadinda.html#0

    YanıtlaSil
  23. Bloglar arası dayanışma sağlayan etkinlikleri seviyorum. Yazdıklarımızın okunması, dönüşlerin olması, güzel dostluklar kurulması bakımından oldukça da faydalı görüyorum.
    Bu etkinlik de çok iyi düşünülmüş ve katılım arttıkça blogların çok fayda göreceğini düşünüyorum.
    Ben de bu etkinleğe dahil olmaktan dolayı çok mutluyum. Yeni dostlar tanıdım. Ve hala da devam ediyoruz tanışmaya.
    Sevgili Tigris, bu etkinliğe beni de dahil etmenden ve yazıdaki içten sözlerinden dolayı çok teşekkür ediyorum. gerek bu sayfada bana sevgilerini gönderen dostlarıma gerekse benim sayfama gelerek güzel bir dayanışma örneği sergileyen dostlarıma çok teşekkür ediyorum. Gittikçe büyüyen sevgi dolu bir aile olmamız dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh çok teşekkür ederim , olumlu dönüşlerin olması çok güzel :))) sevgi dolu ailemiz hep büyüsün ;))

      Sil
  24. Merhaba:) Blogger'da yeniyim seni takip ettim yardım için sende takip edersen sevinirim : ADRESİM: http://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz hoşluklar getirdiniz , hemen geliyorum

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris