26 Nisan 2016 Salı

HAFTANIN BLOĞU : İstanbul Hanımefendisi



Muntazır teşrifine hazır kayık
İnce yaşmakla bu cuma seyre çık
Penbe mantinden ferace pek de şık
İnce yaşmakla bu cuma seyre çık
Şimdi diyeceksiniz Tigris nerden çıktı bu şarkı. Bu haftaki konuğum  İstanbul'un güzide semtlerinin birinde dünyaya merhaba demiş. Ona bir İstanbul şarkısı armağan ettim. Her ne kadar şarkı Cuma günü dese de ben salı gününde ısrarlıyım. Bugün salı fağfuri fincanda kahveni hazırla sevgili İstanbul Hanımefendisi Güllü lokumları da unutma , misafirlerin geliyor.
İstanbul aşığı sevgili dostumuzun bloğunda neler yok ki , yengeç bacağından aşureye,nefis pastalardan, alışverişe ve daha daha nelere.  Osman Hamdi ile Hoşgeldiniz diyen bir güzelliği anlatmak için kelimelerim yetmez ki. En iyisi bloğuna gidin ve ne dediğimi daha iyi anlayın. 

 "Haftanın  bloğu seçilen arkadaşımız, kendi bloğunda gelen ziyaretçiler için "hoşgeldiniz " temalı bir yayın hazırlaryacaktır. Gelen misafirlerinin yorumlarını bu yayın altında toplamak adına"

40 yorum:

  1. çok sevimli bi tanıtım olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. günaydın :) tebrik ederim İstanbul hanımefendisini :) sanırım takipteyim ama yine de bir göz atmaya gidiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Hemen bir kapısını çalayım. Sevgiler Tigris bacı ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhahahhhhaahhaa arap bacı gibi hissettim kendimi

      Sil
  4. Kendisi tanın bir şahsiyettir zati :D Lakin bu denli güzel anlatılmamış idi. Tebrikler ve de doğruca bloga seyir halindeyim :d

    YanıtlaSil
  5. Hanımımız o bizim, nasıl severim <3 <3 Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Ne hoş bir tanıtım. Gidelim o zaman...

    YanıtlaSil
  7. Tigris Hanımcığım, çok onore oldum, çok teşekkür ederim. Ne güzel sözler sarfetmişsiniz, şahenesiniz. Yalnız yengeç bacağından aşureye geçmişim, biraz tuhaf olmuş :))
    Haftanın Bloğu yazınız sonrası, misafirlerimi karşılayacağım için, kahve fincanlarımı, lokumlarımı hazırladım, Buyrun gelin bekliyorum herkesi ;)
    Kocaman Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhahhahhhaaa o sizin zatı şahanelerinizin güzelliği . Yemeklerinizin geniş yelpazesini belirtmek için iki uç yemek adı söyledim 😉❤️❤️

      Sil
  8. Eski bir İstanbul şarkısıyla tanıtım ne güzel olmuş.Yeniden ziyaret ettim. Güzel bir blog gerçekten.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana nedense bu şarkıyı çağrıştırdı İstanbul. Hanımefendisi

      Sil
  9. Sevgili istanbul hanimefendisi keyifle takip ettigim bir blog.

    YanıtlaSil
  10. Hanımı, son blogluyoruz saysında İstanbul'un Espirili Hanımefendisi de yaptık :)))
    Ellerine ssağlık Tigris!cim ;)

    YanıtlaSil
  11. Bende kendisini severek takip ediyorum ki! ^^

    YanıtlaSil
  12. İstanbul hanımefendisi de severek takip ettiğim bloglardan biri...

    YanıtlaSil
  13. Seçiminden dolayı Tigris'im seni ve seçilen İstanbul Hanımefendisi'ni de beceri ve paylaşımlarından dolayı kutluyorum.Sevgiler Tigris'im.

    YanıtlaSil
  14. Cafe Tigris'e ve yorumlarını esirgemeyen herkese çok teşekkür ederim tekrardan.
    İyi ki varsınız.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. İstanbul Hanımefensini severek takip ediyorum. Bu post aracılığı ile hemen ulaşıyorum sayfasına...

    YanıtlaSil
  16. çok merak ettim istanbul hanımefendisini :) güzel fikirmiş haftanın blogu fikri :)

    YanıtlaSil
  17. Gerçekten çok değerli bir seçim olmuş, tebrikler :)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris