17 Mayıs 2016 Salı

Konstantiniyye Oteli

Selam Dostlar. 
Geçen de dedim ya bu sıralar okuyorum ve okuttuyorum. Okuduklarımı da sizinle paylaşmak beni çok mutlu ediyor.
Bu arada kitabın konusuna, atmosferine uygun tarzda seçtiğim müzikle kitabı okumak bana daha büyük keyif veriyor. Bu kitabı okurken, sanat müziği favorimdi. Özellikle kürdilihicazkar makamını tercih ettim.
Zülfü Livaneli'nin  müziklerini ve kalemini hep beğenmişimdir. Hiç sıkmadan sizi öyle yerlere götürür ki oradan geri dönesiniz gelmez. 

Kitabın adı: Konstantiniyye Oteli
Yazarı : Zülfü Livaneli

Sultanahmet'teki eski Bizans sarayı kalıntıları üzerine İnşa edilen bir otel ve aralık ayının son günlerinde erken yılbaşı kutlaması ile  birlikte otelin açılışı  şehirler şehri İstanbul'un tarihine doğru çıktığınız yolculuk.
Kah gezi parkında bir sokak çocuğu, kah Osmanlı sultanı olarak karşımıza çıkan İstanbul'a aşina simaları ve  Kalburüstü yaşamlardan atıfta bulunulan İstanbul'un başka yüzü.
Konstantin'in Kentinde İstanbul'un izlerini aramaya ne dersiniz? 

40 yorum:

  1. En çok okumak istediğim kitaplardan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şekerim o zaman hemen okunacaklar listesine almalısın 😉

      Sil
  2. bu kitabı gerçekten okumak istiyorum, yarın gidip alıcam tamam :))

    bu arada, bakınız burada sizden bahsediyoruzzz :)

    http://pinaryasampinarimmm.blogspot.com.tr/2016/05/carsambanin-carsafla-alakasi-yok.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama yaşam pınarım bu sabah mutlu enerjiler saçıyor,çok tatlısınız kiiii 🙈❤️❤️

      Sil
  3. geçen sene aldım bu kitabı ben okumaya başlamadan eşim aldı elimden o okudu :) sonra ben de başka kitaplara geçince hala duruyor orada zavallıcık :( çok güzel bir kitap iyi ki okumuşsun. sıra bende. iki kitap sonra ona geliyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bir işaret demekki okumanın zamanı gelmiş şekercim

      Sil
  4. Livaneli'nin kitaplarından birini almayı düşünüyordum. Bu paylaşım iyi oldu benim için. Serenad isimli romanına adeta aşık olmuştum. Şu an Leyla'nın evine başladım. Açıkçası biraz sıkıcı buldum.
    Bu kitabı da aklımda olsun bari . Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serenad kadar tad vermese de okumak gerek 😉❤️❤️

      Sil
  5. Ben de Kardeşimi Hikayesi kitabını almayı düşünüyordum. Henüz kitaplarını okuma fırsatım olmadı.
    Bu kitabının da konusu çok güzelmiş. Zaman zaman yazılarını okudum, programlarda dinledim.
    Birikiminden, dilinden ve üslubundan şüphe etmediğim birisi.
    Bunu da ekleyelim listeye, teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşimin hikayesi de okunası güzellikte bu da onmalı ama

      Sil
  6. bir türlü fırsat bulamadım ama okuyacağım şu anda yine Livaneli'nin orta zekalılar cumhuriyeti'ni okuyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel benim okumadığım bir kitap ben de ona bakayım 😉👍🏻

      Sil
  7. Beni kütüphanemde bekleyenlerden... :) Livaneli'yi çok severim zaten :)

    YanıtlaSil
  8. Livaneli'nin sıkı bir hayranıyım. Tüm kitaplarını okudum ve zannımca bu kitap kariyerinin en kötüsü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet diğer kitaplarından biraz vasat buldum ben de

      Sil
  9. bunu henüz okumadım ama Livaneli okumak ayrı bir keyif gerçekten...

    YanıtlaSil
  10. Müzik ve kitabın uyumu güzel bir karışım olmuş.. Dinlemek ve okumak 2 duyu binlerce düşünce.. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  11. Livaneli'nin bu kitabını henüz okuyamadım ne yazık ki , ne kadar şanslısın :D

    YanıtlaSil
  12. livaneli'nin müziklerinin hastasıyımm😍

    YanıtlaSil
  13. Geçen yıl okudum bu kitabı. Livaneli'nin en sevdiğim kitapları arasına girmese de güzeldi...

    YanıtlaSil
  14. Merak ettigim bir kitap. Listeye almali.

    YanıtlaSil
  15. Tigriscimmmm
    Okuması rahat sanki değil mi?
    Merak ettim güzel anlatmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahat rahat , keyifli okuyacağından eminim 😉❤️

      Sil
  16. Zülfü Livaneli en sevdiğim yazarlardandır. Ancak bu kitabını sevmeyeceğımi düşünerek okumamıştım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer kitaplarına göre biraz vasat olsa da okumak gerek

      Sil
  17. Zülfü Livaneli'nin diğer kitaplarını okudum fakat bu kitabı okumak henüz kısmet olmadı :(
    En kısa zamanda okumaya çalışacağım :)

    YanıtlaSil
  18. Haydin arayalım derim :) okunacak onca kitap var birisini okumuş oluruz en azından...

    YanıtlaSil
  19. Kitap yorumlarını okuyunca aşka geliyorum ama elimde okunmayı bekleyen o kadar çok kitap var ki... İstanbul konulu kitaplar ayrıca dikkatimi çekiyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu duyguyu yaşatabiliyorsam ne mutlu bana 😉

      Sil
  20. Livaneli'nin SERENAD'ı bittiğinde resmen ağlamak istemiştim, neden bitti diye... Aslında okumadığım bi tek konsantiniye oteli heralde Livaneli kitapları arasında... yarın alalım o zaman ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Livaneli'nin bu kitabı diğerlerine göre biraz vasat ama okunmalı yine de . Sevgiyle

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris