7 Haziran 2016 Salı

Cafe Tigris Yenilendi


Selam dostlarım,
Dikkat ettiyseniz bloğumda bir haftadır hummalı bir çalışma vardı. Haziran ayıyla birlikte yeni çehresine kavuştu. Nasıl olmuş Cafemiz?
Bunu tabiki ben yapmadım. İşin teknik kısımları hakkında fazla bilgim yoktu. O yüzden basit bir tema ile idare ediyordum. Hatta zaman zaman sizlerden de düzenlemeyle ilgili tavsiyeler alıyordum. Ama nasıl yapacağımı da kara kara düşünüyordum.
Geçen haftaki yayınlarımdan birindeki bir yorum beni öyle çok mutlu etti ki bunu anlatmak için kelimelerim yetersiz gelir sanırım.
 İçten bir "Ablacım" nidasıyla başlayan yorum, bloğumun tema değişikliği için yardımda bulunacağını o kadar mütevazi bir şekilde dile getiren ve canı gönülden isteyen, harika bir yürekle karşı karşıya olduğumu hissettim.
 Kendi içinden gelerek bana yardımda bulunmak için çabalayan bu güzel yüreğin kime ait olduğunu merak ediyorsunuz biliyorum. , Blog Yazarki bloğunun sahibi sevgili Tufan Kardeşim. Yorumlarından ve yayınlarından da anlaşılacağı gibi bloggerlere yardım etmek için çırpınan bir yürek o. Bir hafta boyunca bana bıkmadan usanmadan yardım eden, ve en güzelini ortaya çıkaran, bloğumun bu kadar güzel olmasının altına imzasını atan kardeşim, sana ne kadar teşekkür etsem azdır.
İnanıyorum ki kim olursa olsun elinden gelenin fazlasını yaparsın.
Bilmeyen tanımayan arkadaşlarım lütfen Tufan Kardeşimin Bloğunu mutlaka takip edin. Ve her türlü konuda sizlere yardımcı olacağını da sakın unutmayın . Sevgiyle.


97 yorum:

  1. Güle güle kullan Tigrisçim. Ben takipteyim zaten blog yazar kiyi.

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun, ne güzeldir yardımlaşma. Allah razı olsun tufan kardeşimizden de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah bin kere razı olsun, beni çok sevindirdi.

      Sil
  3. Heeey hayırlı olsun Tigriscim :) Header'ına bayıldım harika oldum!
    Tufan'ın eline sağlık!
    Güzel günlerle, keyifli yazılarla, cici takipçilerinle dolu mis misss kahve kokulu şık sunumlu bir cafe olsun ;)
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canımmm, beğenmen beni çok mutlu etti ki ❤️❤️

      Sil
    2. Dağınığım cici takipçilerin hepsi burda zaten. Bir ben yokmuşum geçte olsa bende geldim takım tamam. Haydi kahveler tigristen, fallar kimden onu bulalım biz :))

      Sil
    3. Falların kimden olacağını ben biliyorum ki 🙈🙈🙈

      Sil
  4. Çok şık olmuş. Güzel içeriklerle şenlenmesi dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ne güzel yürekli dostlarım var benim 😍😍

      Sil
  5. Ablacığım Çok Tesekur Ederim . Bu Kelimeler Valla Bana çok Fazla Olmuş. Benim Amacım Gerçekten Blogculugu seven İnsanların Yaninda Olmak. Tabi Bunu en İyi şekilde Yapmak adina Elimden ne Gelirse Vermeye Raziyim Bilgilerim Dahilinde.. Senin Gibi değerli Büyük Bir kişiliğin Temasının Altına İmza Atmak Benim için Çok büyük Şeref. Çok Tesekur ederim Cokkk.İyi Günlerde Kullan İnşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh bu sözler altında asıl ben ezilirim sevgili kardeşim. Uzun yıllar burada bizlerle olman ve desteğini görmek dileklerimle

      Sil
  6. güle güle kullan cnım çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  7. Tanıyorum Blog Yazar ki kardeşimi.Nasıl takip etmem.Keşke daha önceleri tanısaydık.Yeni blog teman çok şahane, hayırlı olsun Tigris'im.Kutlarım Tufan kardeşim.Zaten hemen sempati duymuştum.Hislerim yanılmadı .Sevgiler Tigris canım.Teşekkürler Tufan kardeşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyor musun Ece Ablacım ben de aynısını düşündüm. Keşke daha önce...
      Kesinlikle çok güzel bir yürek o . Sevgiyle ❤️❤️

      Sil
  8. Güzel sayfanda keyifli ve güzel yazılar yazman dileğiyle, sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Blogun eski halini de seviyordum. Yeni hali de harika olmuş :))

    YanıtlaSil
  10. Hayırlı uğurlu olsun, arkadaşında eline sağlık
    Güle güle kullanın inşallah.

    YanıtlaSil
  11. Süper olmuş Tigriscim! yenilikler iyi geliyor, oh ferah ferah...
    yayınlarını bol bol paylaş... Header çok iyi gerçekten ;)
    Blog Yazarki'nin de ellerine sağlık, gerçekten dediğin gibi ;)
    Güzel bir ekip çalışması olmuş! Güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım 😘😘❤️❤️

      Sil
  12. Tufan Kardeşimi takip ediyorum zaten. Çok şık ve sade bir görünüm olmuş emeğinize sağlık ikinizin de :)

    YanıtlaSil
  13. Hayırlı olsun, güle güle kullanın yeni temayı. :) Geçen girdiğimde de fark etmiş ve beğenmiştim zaten. Ancak paylaşım butonu göremedim belki unutulmuştur, gözden kaçmıştır, söylemek istedim. Yardımcı olan arkadaşın da eline ve emeğine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen Tufan kardeşime konuyu ileteyim, unutulmuş unutulmuş

      Sil
  14. Hayırlı olsun canım çok güzel olmuş. sanırım ay sonuna ben de de biraz değişiklikler olacak:)

    YanıtlaSil
  15. Yeni Tema çok güzel olmuş. Çok da yakışmış. Hoş bir hava katmış bloğa.Takipdeyim....
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Hayırlı olsun tigris yeni tasarım gayet başarılı :)

    YanıtlaSil
  17. Canım benimm, bloğun çok güzel olmuş güle güle ferah ferah kullan. Sana yardım eden bloğunu düzenleyen böyle güzel hale getiren yazar ki ninde ellerine emeğine sağlık.bundan sonra gece gündüz hep bu kafedeyiz. Kahveler senden :). Sevgilerimle ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasınnnn , siz hep burda olun yeterki kahveler benden. Sevgiyle 😘❤️❤️

      Sil
  18. güle güle kullan tigris

    YanıtlaSil
  19. Güle güle kullanın ne güzel olmuş, sıcak gitme kal dercesine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim, sık sık gelin siz

      Sil
  20. Hayırlı, uğurlu olsun sevgili Tigris. Yeni dizayn çok güzel olmuş. Yardımcı olan arkadaşında senin de ellerinize, emeğinize sağlık.

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım beğenmene çok sevindim. Sevgiyle

      Sil
  21. Çok beğendim. Blog yazarki'ye de selamlar olsun. Dinamik olmuş. Eskisini de sıcak buluyordum. Yenilik de hiç göz yadırgatmayan, çok güzel bir tasarım olmuş.

    Hüdaydalı selamlarımla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy çok teşekkür ederim kiiiii 😘❤️❤️

      Sil
  22. Hayırlı olsun tema güzel olmuş :D

    YanıtlaSil
  23. Yeni temayla harika yazılar bulsun bloğunu. Güzel bir tema olmuş. Ellerine sağlık blog yazar ki'nin.

    YanıtlaSil
  24. Güle güle kullan sade ve çok düzenli bir cafe olmuş.

    YanıtlaSil
  25. yeni logo çok hoş bence hayırlı olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Logoyu ben hazırlamıştım , beğenmene ayrıca mutlu oldum.

      Sil
  26. Yeni temanız hayırlı olsun..
    vesile olan güzel yüreğe de selam olsun...

    YanıtlaSil
  27. Aydınlık görünüyor, yeni arayüzünüzü güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  28. Canım pek güzel pek şahane olmuş ...
    Güle güle güzel yazılarda keyifle paylaşımlar yapmanı diliyorum ...
    Ne mutlu güzel yürekli yardımsever insanlarla karşılaşmışsın ...
    Emeğine sağlık arkadaşımızın ... Takipte olduğum bloglardan ...
    Sevgiyle güzel günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm çok teşekkür ederim. Beni mutlu eden dostlarımın olması çok güzel ve sen de bu gruba dahilsin sevgiyle 😘❤️

      Sil
    2. Canım benim gerçekten de hoş olmuş ... eksikler yavaş yavaş geçer gider . Ana sayfa yerinde ya ;)
      Sevgiler

      Sil
  29. Minik bir sorum var , paylaşım yapayım dedim ama buton bulamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşım Butonunu Unutmusum Sabah iLk isim o Olacak söz veriyorum 😊üç beş eksik te var gözüme takılan . Hemen iLqilenicem.

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim canım kardeşim

      Sil
  30. canım çok güzel olmuş, iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, herkesin beğenmesi çok hoşuma gitti.

      Sil
  31. Mutlu paylaşımlarda kullanmanı dilerim çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  32. Çok ferah ve mutlu bir sayfa.Çok samimi.Tek tek etmiş olduğunuz teşekkürler beni çok mutlu etti artık bende takipteyim,bende sizi beklerim *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz hoşluklar getirdiniz , beni mutlu ettiniz .
      Gelmez olur muyum hiç ❤️❤️

      Sil
  33. yeni bir eve taşınmak gibi bir his bu galiba:) En güzel paylaşımlar dilerim yeni manzaralı bloğunda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru yeni bir eve taşınmışcasına ferahladım.

      Sil
  34. Çok çok güzel olmuş. Gerçekten senin ihtiyacım var. Bu ara herkesin bloğu tıpatıp aynı gibi geliyor bana. Seninki farklı olmuş canım. Güle güle kullan. Okuyanın, yorum yapanın bol olsun:))))

    YanıtlaSil
  35. Merhabaaa eski tasarımınızı görmedim ama şuanki tasarımınız gerçekten güzel.
    Bu arada Semih KEÇECİOĞLU'nun yaptığı keşif etkinliği sayesinde size ulaştım.

    YanıtlaSil
  36. şahane olmuş güle güle kullan (:

    YanıtlaSil
  37. Ben de çok beğendim. Yeni cafe 'nizde önceden olduğu gibi keyifli yazılar bulacağımdan eminim. Tufan Beyin bu işin uzmanı olduğu belli. Sağlıcakla kalın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tufan kardeşime tekrar çok teşekkür edrim, çok güzel bir işe imzasını attı.

      Sil
  38. Güle güle, güpgüzel günlerde kullan blogunu :)) Yeni fotoğrafına bayıldım :))

    YanıtlaSil
  39. Çok güzel olmuş, iyi günlerde kullanmanız, keyifli yazılar yazmanız dileğiyle...

    YanıtlaSil
  40. Daha önceden yorum yazdım ama yine yazayım dedim :) Bloğunuzdaki instagram, facebook ve google+ simgeleri görünmüyor. Kodlamada var fakat simgeler sitede aktif değil. Eğer yapamazsanı yardımcı olurum. Bu arada şahane bir tasarıma sahipsiniz, iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler Tufan Kardeşim konuyla ilgileniyordu.

      Sil
    2. Tamam yapamazsa yardımcı olabilirim bu konuda

      Sil
  41. Yenilenen tema çok güzel olmuş. Evimi taşıdım. Epey yoruldum. Ve kısıtlı internet kullanımından dolayı sizlerden uzak kaldım ve çokça özledim. Döndüğümde beni Cafe Tigris'in yenilenen yüzü karşıladı. Hayırlı olsun. Muhteşem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni eviniz hayırlı olsun, güle güle oturun. Ben de özledim sizi. Yeni tasarım bana da sürpriz oldu

      Sil
  42. Bende çok begendim yeni temayı hayırlı uğurlu olsun hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Zülal beğenmeniz hoşuma gitti

      Sil
  43. Harika olmuş,ellerine sağlık arkadaşın.Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris