7 Ağustos 2016 Pazar

#BloggerLife2 MİM

#BloggerLife2 MİM

Hu huuu nasılsınız blog aleminin güzel insanları.
Genç şairlerimizden sevgili Emre Bektaş Satır arası güzel bir mim etkinliğine davet etmiş. Kendisine teşekkürlerimi sunuyorum. Onu hala tanımayanlar varsa bloğuna uğramanızı tavsiye ederim.

Gelelim MİM'e

1- Blogger denilince akılınıza gelen üç şey nedir?

Blogger denilince  öncelikle sınırların kalkması, hayallerimin konuşması
Sonrasında  her klavyenin arksında içten dostlar ve karşılıksız iyilikler yapan güzel yürekli insanlar
Ve tabiki burada bulunma amacına uygun kendindekileri paylaşan , paylaşmayı seven insanlar  aklıma geliyor.
Blogger sayesinde Türkiye'nin dört bir yanından gerçek dostlar edindim, hepinize çok teşekkür ederim.

2- Her temadan ( Kişisel,gezi,kozmetik,kitap vs.) yazılarını en çok beğendiğiniz, okumaktan bıkmadığınız bloglardan örnek verin desem?

 Ne kadar zor bir soru. Ay o kadar çok takip ettiğim dostum var ki, birini yazsam diğeri küser bana.
Ben bu soruyu sona saklıyorum. Mimleyeceğim isimler örnek olsun hepimize.

3- Yeni blog yazmaya başlayan arkadaşlara verebileceğin öneriler neler?

Eh artık buraya yıllarımı veren bir blogger olarak naçizane bir kaç önerim olacaktır.
 Öncelikle bloğunuz hangi kategoride olursa olsun, özgün olmayı unutmayın. Başka blogları mutlaka takip edin ve yorum yazmayı asla unutmayın.  Blog yazmak kadar bu işin teknik kısmını da iyi bilmek gerektiğini aklınızdan çıkarmayın. İçten  ve nazik olmayı elden bırakmayın. Ziyaret ettiğiniz bir bloğu takip etmeye başladınız diye o blog da sizi takip etmek zorunda olmadığını bilin. Yani diğer sosyal hesaplarınızdaki gibi burada takipe takip yapılacak diye bir kural yok. Herkes kendi tarzına uygun blogları tercih eder. Siz özgün oldunuz mu zaten takipçileriniz de o oranda artacaktır.

4- Hangi ülkede yaşamak isterdin? Ya da en çok gitmek istediğin mekanları yazabilir misin?

Ülkemi çok seviyorum Türkiye'de yaşamaktan da gurur duyuyorum.
Ama gezmek yeni yerler görmek, yeni kültürleri yaşamıma dahil etmek her zaman hayallerimde vardır.
İspanya Sevilla'da  kısa bir süre yaşamak isterdim.
Yine Avrupa'nın pek çok şehrini görmek isterim.
Ülkemden de Mardin ve Hatay görmek istediğim yerlerin başında geliyor.

Sorular bu kadardı.

Gelelim mimleyeceğim dostlarıma.

Ilgının Renkli Dünyası
Acemi Demirci
Kore fenomeni
Didemika
Sade
Örgü Çantam
http://minikare.blogspot.com.tr/

Not: mim etkinliğinde yukarıdaki resim kullanılacaktır.
Ve isteyen bütün blogger dostlarımız mimde görevlidir . Sevgiyle 

36 yorum:

  1. Çok teşekkür hem güzel cümleleriniz hem de bu kadar içten olduğunuz. Beni kırmayıp mimimi karşılıksız bırakmadığınız için teşekkür ederim. Sevgi ve saygılarımla:)

    YanıtlaSil
  2. Tigris'im.İpi ilk göğüsleyensin.Yakışır kızıma.Bir takım aksilikler bizim için hiç sürpriz olmaz, o nedenle daha bu gece hazırlayacağım.Emre'ciğim beni mimlemiş.Seve seve de, ben o resmi oraya nasıl konduracağım.İmdaat.Yardım edin.Ya da sen tarif edebilir misin Tigris'im ablana?Seni kutluyorum, çok güzel cevaplardı, kimseyi geçmeden, gereken mesajını vermişsin olgun kızım.Sevgiyle öpüyorum seni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ece ablam gözünüzdeki değerim paha biçilemez. Sizi çok seviyorum. Emre sizi mimlediği için ben isminizi yazmadım, ama siz hepimizin Ece Annesi'siniz, sizi hala tanımayanlar varsa büyük kayıptalar.
      Resmi size emaille gönderdim, kaydedip kullanabilirsiniz sevgiyle

      Sil
    2. Aldım canım.Çok sevindim.Teşekkürler Tigris'im.Sevgiyle öpüyorum kızımı :)

      Sil
  3. :)) Nefis cevaplanmış MİM'i okudum. Sonuna geldim. Ne göreyim... Cevaplama sırası bana gelmiş.

    Seve seve o zaman. Yakında :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ben çok mutlu oldum şimdiiiii 🙈🙈🙈
      Cevaplarınızı merakla bekliyorum sevgiyle.

      Sil
  4. Geçen sene hazırladığım bloggerlife1 dense bu daha çok tutacak gibime geliyor :D
    Teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim sevgili Tigris. Çok mutlu oldum beni düşündüğün için. En kısa zamanda mime iştirak edicem ;)

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim merakla bekliyor olacağım sevgiyle

      Sil
  6. mimleri pek takip edemesemde soruları cevaplamayı pek seviyorum.o zaman ben de üstüme alayım da bir yazı hazırlayayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok mutlu olurum hatta hemen mime ekliyorum sizi

      Sil
  7. oyy topu bana da atmış Tigrisim bu arada cevaplarımız çok yakın görmek istediğimiz yerler de beraber gezebilseydik ne güzel olurdu:))))
    Ben mim yayınlamıyorum aslın da ama blog içerikli olunca dayanamıyorum:))
    sevgiler canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne güzel olurdu beraber gezmeyi çok isterdim.
      Bakalım siz neler yazacaksınız sevgiyle ❤️❤️

      Sil
  8. Tigrissim bitanem, çok içten ve samimi bir mim etkinliği olmuş :)) Beni de mimlediğin için teşekkür ederim :))) Kucak dolusu sevgiler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canımmmm çok mutlu oldumm ❤️❤️

      Sil
  9. Şahanesiniz Tigris Hanım, sorular da güzel, cevaplarda. EMeğinize sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Tavsiyelerinizi okuyan birçok yeni blog sahiplerinin bu yazıdan faydalanacığını düşünüyorum, altın niteliğinde tavsiyeler.

    YanıtlaSil
  11. Huuu ! İlk mim yazımın azmettiricisi ;) Yine sen gibi bir mim samimi-mim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahaha teşekkür ederim şekercimmm 🙈🙈

      Sil
  12. Yenilere tavsiyeler güzeldi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim birbirimizle dayanışma içinde olmalıyız ki güzel şeyler paylaşalım

      Sil
  13. Nazik olmak çok hoş bir uyarı olmuş bence. Kimi cidden geldim sen de gel modunda....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ne samimi cevaplar böyle. Tigrisimm, işte hep samimi hep dost. Tavsiyelerine hep uydum seni tanıdığım ilk günden beri birazcık olsun ilerleyebildiysem senin sayende ilk göz ağrım benim. Ama daha 40 fırın ekmek yiyip daha çok yol almam gerekiyor sanırım. Arkama dönüp baktığımda bir arpadan daha fazla yol alabilmiş olmak için. Zaten hala her tavsiyeni kulağıma küpe yapıyorum. Her şey için çok teşekkür ederim. En kocaman sevgilerimle. 😙💖💕

      Sil
    2. Canımmmmm ama artık sen de kıdemli oldun çok yol katettin çok seviyorum seni İzmir'in sultanı 😍😘😘

      Sil
    3. Teşekkür ederim Saadetcim uyarı değil de naçizane tavsiye

      Sil
  14. İsminizi hep duyuyordum, sizi biraz daha yakından tanımış oldum. Tigriss ne demek diye sorsam,araya kaynasam ben de sorumla, olur mu ? Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle cafeme hoşgeldiniz hoşluklar getirdiniz , soluklanın biraz ne içersiniz? Sizi biraz bekleteceğim siz de bu sırada hakkımda kısmından sorunuzun cevabını alabilirsiniz sevgiyle 😉

      Sil
  15. Sevgili cafe tigris sizi pek çok yerdeki yorumlarınızdan tanıdım. Bu mim çok faydalı olmuş. İki yıllık bloğum var ama yaklaşık beş aydır üzerine yoğunlaştım. Dediğiniz gibi yorum yazmak çok önemliymiş. Ben hep okuyordum ama yorum yazmıyordum nedense.. bu güzel yazı için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoşgeldiniz hoşluklar getirdiniz yorum yazmak kadar bloğu takip etmek de çok önemli
      Takip ettiğiniz bloglar mutlaka sizi ziyaret edeceklerdir

      Sil
  16. Sizlerden ögrenecegimiz çok sey var tigrisçim.

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris