2 Eylül 2016 Cuma

2 Eylul

Tigris cik cik öğretmen

Selam dostlar ,
Bugün 2 Eylül 2016
İki eylüller Tigris'in hayatında önemli tarihlerden biridir. Neden derseniz ilki 2 Eylül Eskişehir'in kurtuluşudur.ve  2 Eylül 1996 Tigris'in göreve başlama tarihidir. Ha bir de terfi tarihidir ama üç yıldır 1/4 ' ü olduğundan terfisi artık zirvededir Koskoca 20 yılı devirdim bugün. Çalıkuşu misali nasıl da heyecanla görev aşkıyla başlamıştım daha dün gibi. Kıdemli hocalarımız bana " sen daha cik cik öğretmensin " diyerek sevgiyle karışık şaka yapıyorlardı . 20 yıl nasıl geçer diyordum eski sisteme göre emekli olacaktım bugün , geçmez gibi geliyor yıllar da çocukların sevgisiyle yoğrulmuş her gün bir bir kopup gidiyor takvimden. 
Mesleğe yeni başlamışım gibi heyecanlıyım, ömrüm elverdikçe mesleğimin kutsiyetinden güç alarak devam edeceğim iyiye, doğruya, güzele tüm kalbimle. 
Sevgiyle

45 yorum:

  1. Yirmi yıl, dile kolay :) Ne hikâyeler vardır içinde. Nice yıllara.

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun Tigrisimmm nice 20 senelere En kutsal mesleklerden biridir tüm kalbimle tebrik ediyorum hayırlı geceler canım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmmm çok teşekkür ederimmmm mutlu gecelerimiz olsun sevgiyle 😘😘

      Sil
  3. işini ilk günki aşk ile yapıyorsan sen hala yeni bir öğretensin canım... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalbim kuş gibi pır pır ediyor 🙈🙈☺️☺️

      Sil
  4. Böylesi kutsal meslekte yirmi yıl... Ürünü insan olan emek, sabır, sevgi ve fedakarlıkla geçen anlar demek. Nice yıllara olsun Tigriscim :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim şekerim
      Aslında çok veballi bir meslek

      Sil
  5. Daha nice güzel 2 Eylüller olsun...
    Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili uğurummm 😘😘

      Sil
  6. Dilerim yeni öğretim yılın mutlu geçer.Hayırlı olsun Tigris'im.Sevgimle canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ece Ablammmmm çok çok teşekkür ederim çok çok öpüyorumm😘😘

      Sil
  7. Mesleğini gerçekten severek yapan öğretmenler bir başka oluyor. Gönülden tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  8. Yaşasın Tigris'in ilk heyecanı ve kalbiyle çalışması ;)

    YanıtlaSil
  9. Sizin gibi heyecanı daim,sevgi dolu öğretmenler gerek bu ülkeye :) nasıl da belli haliniz hala heyecanınız capcanlı :))

    YanıtlaSil
  10. Canım benimm maaşallah senin dokunduğun güzellikler de sen gibi ışık saçacak .
    Yeni öğretim yılın da çocuklarınla birlikte çok keyifli geçsin inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah şekercimmmm
      Çok veballi meslek çok

      Sil
  11. Nice yirmi yıllara diyeceğim ama ona da can dayanmaz.Gittiği yere kadar nice senelere diyeyim.Ben de yirmi iki yılımı doldurunca emekli oldum.Hani demişsiniz ya,bugün emekliydim eski yasaya göre.İsterseniz gene emekli olabikirsiniz ancak maaş ve ikramiyenizi yaşınız dolunca alıyorsunuz.Aklınızın bir köşesinde dursun,çok bunaldığınız zamanlarda ,istesem ayrılırım diyebilmek rahatlatıyor insanı,ben son iki senemi öyle çalışmıştım.Malum düzene uymakta zorlanıyoruz 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah şekercim biliyorum yasayı emekli olurum da bu ülke şartlarında maaşız aç kalırım . Beni motive eden minik yürekler olduğu sürece uzun yıllar çalışırım ben sevgiyle

      Sil
  12. Bir de bir şey diyeceğim;Merih'in atmosferinde blogunu hiç okudunuz mu?O da sizin gibi çocuk gelişimi öğretmeni,yirmi altı yıl çalışmış,seversiniz bence 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhh bilmem mi o benim canımın içi ki 😉☺️

      Sil
  13. Sizin çalışma süreciniz bile benim yaşımı geçiyor işte bu "emek" kelimesinin ta kendisidir. Öğretmenlik, kutsal bir meslek. Ben her zaman kötüsüne rastladım. Umarım size rastlayanlar iyinin kıymetini bilenlerdir. Nice senelere hocam :)

    YanıtlaSil

  14. Görevini sizin gibi ilk günkü aşk ile yapan öğretmenler oldukça sırtımız yere gelmez :)) Nice senelere....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim
      Elimden geleni yapıyorum umarım sonuçları güzel olur

      Sil

  15. Görevini sizin gibi ilk günkü aşk ile yapan öğretmenler oldukça sırtımız yere gelmez :)) Nice senelere....

    YanıtlaSil
  16. Şehirlim,değerli öğretmenim..nice verimli yıllara sevgili öğrencilerinle.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh canımm çok teşekkür ederim aynı şehirden olmamız beni daha çok sevindirdi sevgiyle

      Sil
  17. Nice yirmi senelere sevgili Tigris :) Öğrencilerine daha aktaracağın çok şey var. Emekli bile olsa bir öğretmenin rehberliği hiç bitmez. Tanıdığım öğretmenlerden biliyorum bunu. Öyle güzel, kutsal bir görevki bu. Yaşam enerjin ve içindeki sevgi daim olsun dilerim. Sen yaz biz de bol bol okuyalım buradan ;)

    Kucak dolusu sevgilerimle, selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sademmmmm
      Allah'ın lutufta bulunduğu en güzel Arzummmmm
      Hepimiz bir olalım ve uzun yıllar burda olalım

      Sil
  18. Öğrencilerin senin gibi bir öğretmene sahip olabildikleri için inan çok şanslılar, 20 yıl. Elinden kim bilir 20 yılda kimler gelip geçmiştir, ama eminim öğrencilerinin tümü geriye dönüp baktıklarında seni sevgiyle hatırlıyorlardır.
    Senin gibi insanlar, hala güzel öğretmenler olduğunu görmeyi sağlıyor gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Selin çok teşekkür ederim ☺️☺️

      Sil
  19. "2 Eylül"ü görünce atladım direk yazıya.. Altında bir de o güzel cümleleri görünce iyi ki gelmişim de dedim. Bir öğretmen aday adayı :D olaraktan inşallah biz de böyle mesleğini severek, sizin gibi devirdiği yıllara rağmen hala aynı heyecanda yapan kişilerden oluruz. Daha nice 2 eylüllerinize o zaman.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin hoşluklar getirdin .
      İnanıyorum ki arkamızdan gümbür gümbür geliyorsunuz minik yüreklerin sizin gibi genç yüreklere çok ihtiyacı var

      Sil
    2. Umarım o günlere en kısa sürede geliriz..

      Sil
  20. Kutluyorum,kutluyorum,kutluyor kucaklıyor,uzun yıllar kuzucuklarınla sağlıklı ve mutlu çalışmaların olsun,ukela velilerden Allah seni korusun, diyorum.Manyak gösteris budalası müdürlerden,kıskanç meslektaşlarından,kendini hemen öğretmen sanan o bilmiş stajerlerden,yılsonu gösterilerinde sidik yarıştırırken bir meslekten anlamayan artis olamamış,kişilerden uzak tutsun dah ne deyim...
    Arada aklıma gelirse gelir dua eder giderim.
    Sakın pes etmek yok,emeklilik aaklına bile gelmesin,sizin gibilere emanet ettik biz canısı,hoşçakal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımın içisiniz nasıl güzel bir yüreğiniz var okurken çok duygulandım o dualarınızdır beni ayakta tutan , ellerinizden öpüyor öpüyor öpüyorummmm 😘❤️❤️

      Sil
  21. Yürekten kutluyorum seni ....
    Canım benim yıllar yıllar .... Maşallah sana ....
    Ayrıca hala cik cik öğretmensin ki sen ....
    Bak blog öğrencisi başta ben ;)
    Canım cik cik öğretmenim benim ...
    Öğrenmenin nasıl yaşı olmazsa öğretmenlik de son bulmaz nasılsa ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehhehhhhee nasıl da keyiflendim bilemezsin
      neden sanki aynı yerde değiliz seninle çok güzel geçerdi zaman 😉❤️

      Sil
  22. Maşallah size, aşkla yapılan herşey için zaman su gibi akıyor işte :)

    YanıtlaSil
  23. Tebrik ediyorum, insanın işini severek yapması kadar güzel bir şey yok.

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris