22 Eylül 2016 Perşembe

Misafirim Olun

Bazen öyle bir dostluk köprüleri kurulurki mesafeler bir anda yok olur.
İşte benim  kendi çok uzaklarda ama kalbi her an benimle atan çok güzel bir dostum var.
Bloggerin en güzel yanı da bana kattığı güzel dostlarımın olması.
çok uzun yıllar birlikte güzel günlere ulaşacağımızı diliyorum ve hissediyorum.
Canım Deryacım  Deli kızın bohçası buhafta beni misafir etmiş. Çok mutlu oldum. Deryacığımı tanımayanlar varsa hemen, hemen koşarak......
Misafririm olun haydi beabe yudumlayalım dostluk kahvelerimizi
Ben de misafirlerime hoşgeldiniz diyorum ve kahvenizi şuraya bırakıveriyorum sevgiyle.
Hoşgeldiniz Kahvesi

38 yorum:

  1. benim ki orta yaptın değil mi arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  2. Türk kahvesine hiç hayır diyemeyeceğim :)

    YanıtlaSil
  3. Kahveye aram olmasa da bir çay fena olmaz
    🤗

    YanıtlaSil
  4. severek takip ediyorum sizi bende bloğuma beklerim
    http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Böyle davete kim hayır diyebilir ki :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel dostlukları görmek ne güzel umarım güzel dostluklarınız kahveler eşliğinde çoğalır.

    YanıtlaSil
  7. Ama şimdi canım kahve çekti. Kahve olunca yanında (her ne kadar zararlı olduğunu bilsem de) sigara da iyi olur. O zaman bu fikrimi hayata geçireyim hemen :) Çok samimi bir bloğun var. Paylaşımlarını takip etmek çok zevkli. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  8. ohhh misss en sevdiğimden..

    YanıtlaSil
  9. Ben de tam kahve içiyordum şimdi.Ama bir taneye daha hayır demem ;) Fal da var mı fal ;))

    YanıtlaSil
  10. Ayyy ben geç kaldım ama. Biz kızımla yeniden yapar içeriz değil mi Tigris'im?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Ablam ister de ben yapmaz mıyım
      Hem de büyük bir zevkle

      Sil
  11. Canimmm ben de geldim. Benimki sade olsun lütfen 😉.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgelmiş canım Deryammmm bütün kahveler senin güzel dostluğun adına bugün

      Sil
  12. Ah canım Dibek kahvesi çekti. *.*

    YanıtlaSil
  13. Canımmm önce kutluyorum haftanın bloğu olmuşsun ne güzel, çok sevindim. Ne güzel bir dost, ne güzel bir dostluk. İmrendim dilerim bir ömür sürer. Bu arada benimkide orta şekerli olabilirmi rica etsem😄😍💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım hoşgeldinnnnn ,
      Sen istersin de ben yapmaz mıyım ?

      Sil
  14. Bi çayını içerim hacı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhahhahhahhaaİlahi Hocaydım da sayenizde hacı da oldum

      Sil
  15. İnanmıyorum!! Bu tepsinin aynısı belki biraz daha büyük olanı bende var. 1953 yılında babamın anneme hediye ettiği ilk mutfak eşyası imiş. 60 küsur yıllık bir şey. Gerçekten çok şaşırdım ve sevindim nedense :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bizim semaverin tepsisiydi. Semaver kırılınca tepsiyi ben kahve sunumu için kullandım

      Sil
  16. Bi bloğum olduğuna çok seviniyorum. İyiki sizler gibi arkadaşlarım var diyorum. Ne güzel bir arkadaşlık kurmuşsunuz. Daim olsun sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle blogger dostlarımız çok güzel yürekli insanlar

      Sil
  17. Sadeye devam Banada ondan olsun lütfen ablacığım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kardeşim gelmişşşş hemen yapıyorum.
      Ama kadeşim bu sıralar beni unutmuş galiba 😢

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris